Dear Mr Hero .

i'm not perfect , i know that .
i make mistakes , i know i do .
and i do know that i will always love you ..

Dear My Hero , Thanks because still Love Me . :)

Tuesday, 14 July 2015

Cuba tengok ni.

 
As we know, kadang kadang benda ni betul. Cuba tengok bulan Januari. Bulan kelahiran aku lah kan! Setia, hmmmm sekarang dah masuk alam 21tahun, jadikk no more cinta main main. Yes, aku serius dgn hubungan yg sekarang. Tapi, kalau Allah kata dia bukan jodoh aku, maka bukanlah. So kita perlu berdoa. Egois, emmm yes. Somtmes, aku jarang nak mengalah utk sesuatu benda dan aku sering nafikan perasaan aku. Hahaha, sape suruh nak sgt bulan 1 ni. Keras kepala, exactly yes. Bcoz, kadang kadang apa yg aku nak, mesti aku cuba dapatkan. No reason. Aku akan cuba. Dan bila buat discussion aku ni kengkadang jarang dgr pendapat orang sb aku rasa pendapat aku tu yg terbaik. Hahaha. Matang? Kalau dress up matang la kot. Klau tak matang, xadalahh org cakap aku mcm mak orang kan? Kurang ajar kan? Mereka terlalu jujur. Hmmmm...dan last skali, rajin. Rajin ke? Yup, aku mmang rajin. Tu pun bila mood rajin datang, semua benda aku akan buat. Tp kalau buat assignment, aku suka buat last minute. Sebab aku selalu fokus bila bt time time last. Even aku ni jenis serabut. Nasib la sape yang jd budak group aku. Sebab aku akan push bila dah last minute. Hahaha. Alasannya nak buat yg terbaik. Ehh mestilah. Markah aku jugakkk okay! Hehe. Tapi kan, kadang kadang bila aku malas, huhh jangan cakap lah. Memang malas gila. Suruh lah pape, aku prefer utk TIDUR sahaja. Hahahaha. Maaf yaaaa. Lagi lagi bila balik kampung. Jangan tanya lah. Dia punya tahap kemalasan tu memang boleh dikatakan teruk bebeno. Hahahaha. Nak buat mcm mana kan. Tapi bila mama keje, aku rajin. Hehe. Sebab takkan nak biakan rumah bersepah, baju tak basuh, tak masak bagi mama abah adik makan. Kan? Aku ada jugak sifat kemanusiaan tu. Hehehe. Sebenarnya banyak lagi yang baik dan buruk about my life. Ini cuma half of my life. Takpe, nanti kita buat research lagi k. Jom solat subuh! *salam ramadhan ke 27. :)

No comments:

Post a Comment